02 de juliol 2022

Avenc del Penya-segat de la Falconera (1). Sitges / Garraf.

Sortida d’Espeleodijous del 30.06.2022. Participants: Jordi, Mari i “Víctor”. 

Com tots partim de llocs ben diferenciats vam quedar per retrobar-nos a les 8’30 prop de Can Didac a Castelldefels.


Però jo vaig ser més original que de costum i vaig agafar un bus de la línia L94...el nombre de parades que fa és impressionant, jo ja havia comptat prop de 40 quan la Mari m’explica com puc compartir la ubicació amb el Whatsapp. Ho faig i constatem que passo pel davant sense aturar-me!! Baixo a la següent i torno enrere.

Tots junts anem amb el vehicle del Jordi i comprovem que els llocs que abans utilitzàvem per aparcar no son accessibles, alguns “protegits” amb grans pedres que perimetren un espai per tal que ningú el pugui ocupar. 

Coses de les segones residencies o de l'afany recaptador? Sigui com sigui, ens veiem obligats a deixar el cotxe a l'aparcament regulat i trèiem el tiquet per tres hores a partir de les 10h.

 Ens anem enfilat cap el penya-segat seguin el pas expert de la Mari.


...continua en l'apunt següent...